lördag 9 mars 2013

Vilken underbart party med bara tjejer!!!

Vilken kväll det blev!!
Tack snälla, gulliga, omtänksamma och fantastiska Gun-Britt på Odd Fellow, för att du bjöd mig på en oförglömlig fest. 
Fantastisk mat, uppmärksam personal (min allergi, som jag lyckas glömma av mellan varven, men som ssssötaste servitören hade järnkoll på :-))) halvnakna män, uppträdande och bara vackra och glada kvinnor som sällskap.
Kan det bli bättre?
Träffade Katharina & Co. på Dorsia där vi började lite försiktigt, gick ut stenhårt hos Gun-Britt, för att sedan förflytta oss till Lipp och avslutade mycket värdigt (nej, inte dansandes på en bardisk) men med natt-mat på Yaki-Da och i sällskap fick vi lite oväntat en vacker Argentinsk människo-pojke. 

Så strax innan 04.00 var vi väldigt, nöjda, belåtna och redo för sängen. Neeeej, inte ihop!!!
Var och en för sig :-))))

Så nu ligger jag och kollar på Melodifestivalen, redigerar bilder från igår och äter... pannkakor (igen) med hemmagjord jordgubbsylt och grädde. 
Men jag har faktiskt förflyttat den här party-trötta kroppen till Haga idag. 
Där jag yogade med Caroline. Och en fika med Casey och fantastiska Karin med sin familj (som jag inte heller sett på så många år!). 
En väldigt mysig fika blev det.
Järngänget; Katharina, moi, Marie och Miss Wong
Åh här är vi med Gun-Britt
Åh så hade jag Elisabeth till bordet och så min underbara vän Eva!!!! Åh super söta Barbro!
Visst är de underbara? xooxoxoxo
Åh här med stå-up komikern Barbro (eller kanske inte, men det borde hon vara med tanke på hennes underbara tacktal!!!
Go Gun-Britt-Style!!! Love u!!!
Ja... Vilka hängde kvar till sist :-))) Men ni ser väl hur pigga vi är? Och så hann jag ju värva lite löparkompisar. Nu är det Göteborgsvarvet för oss tre!!! Tjohooooo vad kul!!! (Katharina har redan provat löpar skor idag, som sagt en ambitiös kvinna som kommer swisccchaaa 21 kilometer den 17 maj!!!) Välkommen att heja på oss!!!!









2 kommentarer:

  1. Tack snälla, goa, tuffa Ceclila för att du kom och förgyllde festen. Jag blir alltid glad när jag träffar dig, du har världens mest positiva utstrålning. Du är ju dessutom så skitsnygg. Flera av tjejerna som inte visste vem du var kom och frågade vem den långa, blonda, snygga var. Sug åt dig!!
    hoppas få se dig snart igen. Kram Gun-Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack själv fina, vackra och generösa Gun-Britt!
      Tack för den roligaste festen so far!!!! Så mycket energi och roliga, trevliga, snälla, gulliga och partysugna människor du gav mig möjlighet att träffa.
      Tack för att du kom ihåg mig :-)
      Tack för alla fina komplimanger, jag sparar dem i mitt hjärta, tack!
      massor av kramar till dig och din personal!!!!
      kram
      cecilia

      Radera