lördag 2 mars 2013

Gyncancerdagen 16 april

I veckan skrev jag ett mail till gyncancer.se
För det var första gången sedan jag hamnade i cancer-branschen, som jag kände att jag hittat en förening som tilltalade mig.
Som känns uppriktig i sin framtoning. Utan pekpinnar och arrogans. Och med en snygg hemsida :-)
Paketeringen är viktig. Vare sig det gäller peruker på en skallig eller en hemsida för en cancer-förening!

Så jag skickade ett mail där jag skrev vad jag tyckte och gav dem cred. för sitt jobb. (ett av deras mål är att ingen skall behöva dö i gynekologisk-cancer. OCH!!!! Att det finns en ny markör som heter HE4, som ger en säkrare prognos, men mer om det senare).
Och då fick jag det här super trevliga svaret tillbaka:

I ämnesraden stod det "Fwd: Tack för dina hejarop"

Cecilia

Vi blev så glada när vi läste ditt mail och förstod att du gillar det vi gör.
Jag gillade verkligen din blog. Den utstrålade livsvilja och glädje mitt i allt det jobbiga.

Blev så glad när jag fick deras svar. Så gulligt!!!
Så nu är jag medlem där och tänker åka upp på Gyncancerdagen den 16 april. Det är kostnadsfritt så vem som helst kan göra mig sällskap :-)))


1 kommentar:

  1. Hej Cecilia! Tack för dina heja rop! Här får du rätt länk till Gyncancerdagen 2013 http://www.eventbrite.com/event/5526106734?ref=ebtn#
    Välkommen!

    SvaraRadera