söndag 17 mars 2013

Konstig gala, men ändå lite kul!

Kanske skall man inte kalla festen på Gothia Towers för gala. Men alla försök till att glamourisera tillvaron skall primeras :-))
Men att komma till en fest där man ber gästerna vänta, för att man ligger 1 timma efter schemat har jag aldrig upplevt innan.
Men man har aldrig roligare än man gör sig :-))
Så vi hade så klart, jätte kul. Tack Anna!!!

Löpning i morse med Jörgen, som var väldigt snabb i stegen. Puh. Men tack för att jag fick hasa med :-) Inte bara att konditionen inte är på topp ännu. Mina galna utfallshopp på lådan igår, gav sig rejält till känna. En övning jag verkligen kan rekommendera. Så löpstegen var så små, så små när jag tog mig igenom 8:an i Skatås, bakom Jörgen :-))

Lunch med Casey. Sååååå mysigt. På Soho.

Och sedan fick agera sjuksköterska till brorsan. Kändes bra att kunna få hjälpa tillbaka lite, efter allt vad han gjort för mig det senaste halvåret.
Hoppas att han är på fötterna i morgon för då måste han faktiskt läsa läxor med Casey :-)) Men ni vet väl hur sjuka killar kan bli :-)))

Summan av helgen; den var kanon!!! Tack alla som bidrog med skön energi, för det är lätt att det blir väl mycket "eftertanke" annars!!!
Vi fick rätt mycket kamera tid, som Anna sa. Men frågan var om hon inte bara krånglade till det för oss :-))
Åh så måste ni luta er fram efter som jag inte är så lång, säger den korta fotograf-tjejen. -Det är ju det jag hävdar hela tiden, man skall bara anlita långa fotografer, om man vill bli sitt snyggaste på bild ;-))))
Rätt lång fotograf, eller? Efter som vi blev så snygga. Sötaste killarna på festen; Johan och Erik!
Fördel i Cancer-Branschen #7
Man behöver aldrig oroa sig för att man glömt att raka armhålorna!!! (för man har ju inget hår)
Anna, Christian, jag och Johan, tjohoooooooo!!!
Så här såg det ut; behind the scenes :-)))
Anna med okänd herre :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar