fredag 1 mars 2013

Solsken och ny frisyr!! Life is good!

Träffade söta Ida i Rapunzels nya fina lokaler på Drottninggatan 69 (bakom Radisson Hotel) och hennes underbara personal.
Och söta Lisa som klippte en ny frisyr och jag. Alltså JAG!!!!!
Mesproppen Cecilia, slet av sig peruken in public!!
(-Nej, så här gick det till; Ida bad mig vara med på en före-bild och en efter-bild. Jag tog försiktigt av mig peruken och lät mig fotograferas) :-)))
Men jag gjorde det i alla fall :-)))
Mer bilder kommer i morgon.
Träffade söta, trevliga och skärpta bloggerskan Emma.
Shiit vad hon kunde mycket om bloggvärlden. Ett fullblodsproffs! Och hon har en jätte snygg blogg!! Med coolaste namnet; "att vara någons fru"

Man e ju inte som man ska, på riktigt alltså :-)
Snälla far hade köpt en bok.
I all välmening.
Men boken handlade om en storasyster som skrev om sin lillasyster.
Som dog i cancer.
Boken blev så klart en best-seller i Norge. Söta far som jobbar i Norge nu, kom hem med ett rykande färskt exemplar. På norska.
Men hans (förväntat) tacksamma dotter bröt ihop fullständigt.
Känner mig nästan som vanligt, men där går nog en skarp gräns.
En söt liten 5-åring som dör i cancer.... Skrivet ur en storasysters perspektiv... Nja....
Åh det var verkligen inte meningen att vara otacksam.
Åh farsan blev helt förtvivlad över att ha sårat mig.
Så vi rök ihop, galet ilskna båda två, en som var sårad och den andra förtvivlad.
Men som vanligt blev vi sams igen, efter typ 7 minuter :-))
Det är det bästa med farsan, Man kan bli galen, alltså han också, i typ 3 minuter, Sedan tar det kanske 4  minuter att reda ut varför vi blev arga. Så totalt 7 minuter från vänner - osams- vänner :-))
Ida, Lisa och jag i ny frisyr!! Lite snedlugg-uppklippt-hänga-coolt-framför-ögat-frisyr!! Mycket nöjd!!!
Farsan smsar Gunnel och jag försöker föreviga oss på skönaste franska krogen,  Ma Cuisine!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar