söndag 24 mars 2013

Bloggen är med i Göteborgs-Posten

Det var ett tag sedan Emelie intervjuade mig, så jag hade nästan glömt av att det skulle komma ett reportage :-)))
Så fint du skrivit om mig och bloggen Emelie. Tack :-)))

Åh så har man outat sitt hårlösa huvud i GP - check!

Värsta ego-boosten :-))

Så välkomna alla nya läsare måste jag säga, allt eftersom statistik-markören pekar uppåt !!!
Välkommen till cancer-branschen och bloggen.
Där alla gör skillnad!! För varje gång du går in på den här bloggen donerar jag alla reklamintäkter till Cancerfonden. Så gå gärna in ofta. Dela den gärna. För tillsammans för vi skillnad.
Fuck cancer!!!
För cancer är en orättvis, hemsk, smygande, ful och en ibland dödlig sjukdom. Glöm inte att det är så. Men glöm heller aldrig, att tänka framåt, på det positiva. På livet.
För det är där vi är nu, vi som läser detta. Så den enda vägen är framåt.
Så häng gärna med oss. Här på bloggen!

Idag är det, (förutom att stirra på mig själv i GP :-)) Seedningsloppet kl. 13.00 och jag förbereder mig på bästa sätt genom att äta... pannkakor med grädde och min hemmagjorda jordgubbsylt (min craving efter cellgifterna, som fortfarande sitter kvar, 6 veckor efter avslutad behandling)
Så kom gärna och heja på, vi är många där nere på STCC-banan som kan behöva lite hejar-rop.

Puss & kram och ha en fin dag, var ni än är!
Så hörs vi lite senare :-))
Spännande, skrämmande, boostande och galet kul att bloggen får uppmärksamhet i GP




6 kommentarer:

  1. Vilket bra reportage och lite chockad eftersom vi träffades så sent som i onsdags och nu är du i GP !!! Jättefint vi ses i veckan kramizzzzzz Sylwa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej söta Sylwa!
      En dag på Bröstcancerföreningen Johanna och en dag i GP :-))
      Tack!!
      Vi syns på onsdag!!
      massor av kramar
      ps ringer dig innan för lite info :-)

      Radera
  2. Vlken fin header du har, jättefin!

    Du har något att berätta och jag tänker att du är en god förebild och ambassadör för många. Helt klart värd att hamna i tidningen för att berätta. Vill läsa artikeln.

    Sköt om dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack !!!
      Vad snäll du är!!
      Skall se om jag kan få den som pdf. Emelie skrev jätte fint !!
      må fint du också!!
      kram

      Radera
  3. Heja dig du fantastiska kvinna och nu löpar-kompis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej där fantastiska vän!!
      Ja, nu är GöteborgsVarvet näst på tur för oss. Sååååå kul vi skall ha. Ser väldigt fram emot målgången :-)))
      Du och Marie springer som vinden!!!
      kram

      Radera