tisdag 19 mars 2013

Ny banner-bild och nytt utseende!!!

Kände att det gamla utseendet på bloggen var rörigt (no kidding :-)))
Och så när jag kom på hur jag ville ha bannerbilden, så kände jag att det var läge att byta.
Jag släpade ut stackars Ellie och Casey i -11 grader och blåst till Askimsbadplats.
Det var så kallt.
Jag som såg framför mig hur jag skulle springa över stranden med håret fladdrande i vinden, Casey bredvid med reflexskärmen och Ellie först (men baklänges) och med kameran riktad mot mig i högsta hugg.
Det blev inte riktigt så :-))
För det var sååååååååå kalllt!!!!!

Jag drog ner regnbyxorna till knäna och joggade/hoppade som en idiot på samma ställe. Casey bröt ihop av skratt när hon såg mig och några hundägare fnyste föraktfullt åt oss. Ellie llie kämpade med motljus och  Casey med en reflexskärm som envisades med att reflektera åt fel håll. Samtidigt som både leende och fingrar stelnade av kyla.
Så med tanke på förutsättningarna, är jag mycket mycket nöjd med min nya bannerbild!!
Visst ser det fint ut :-))
Casey frös, så hon virade in sig i reflex-skärmen :-))
Trots kylan så hinner Ellie dessutom Instagramma lite.
By bye gamla utseendet :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar