lördag 23 mars 2013

Dan före Seedningsloppet

Lämnade Borås med ett leende på läpparna och styrde kosan mot Kungsbacka för att fira vackra Gunnels födelsedag. Så mysigt!!!! 
Hem och ner för att jobba en stund i studion. Redigerade ihop sötaste bäbis-albumet digitalt. 
Riktigt snyggt. 
Men det tar ungefär dubbelt så lång tid som i vanliga fall, eftersom siffrorna fortfarande lever sitt egna liv. Men skam den som ger sig. 
Albumet ligger klart för beställning. 
Eftersom det tar dubbblet så lång tid, borde det ju också bli dubbelt så bra :-)))

Åh så glöm inte;
Att varje gång du besöker den här bloggen skänker vi pengar till Cancerfonden.
De intäkter jag får, för att jag har annonser i bloggen, skänker jag oavkortat bort. 
Så besök mig ofta, dela bloggen på Facebook eller på andra ställen!!! 
För tillsammans gör vi skillnad.

Ha en mysig kväll!
Själv skall jag ladda inför morgondagen med...  Just det. Pannkakor :-))
Har provjoggat med min nya keps. Men jag är rädd att den kommer blåsa av vid minsta vindpust. För peruken är för hårig (tjock) så kepsen sitter inte tillräckligt långt ner på huvudet. För att bita sig fast 10 kilometer, i värsta blåsten som det alltid är runt STCC-banan, när man skall springa Seedningsloppet...
Så här ser min nummerlapp ut :-))  Hämtade ut den på Stadium i Sisjön, på väg hem från Kungsbacka. För i morgon kl 13.00 smäller det. Kom gärna och heja på!!!
Åh titta vad min smygis till lillasyster lagt i bagaget!! Och som jag upptäckte först när jag kom hem till Göteborg. Fördel #9 i Cancer-Branschen.
Överraskningar blir verkligen överraskningar, för man har inte en susning vad som sker bakom ens rygg.
Hahahaha det var den här muggen som låg i paketet. Tack söta syster!!! Den kommer att komma väl till pass, alla gånger jag kommer att tvivla på mig själv. För även om texten är något överdriven :-)) Så kan man ju få låtsas att man är jävligt bra emellan åt :-))



3 kommentarer:

  1. Kom inn på din blogg gjennom å ha tittet på Någons fru blogg.Syns du var riktig flott og og håper alt går bra med deg.Riktig snygg paruk!Visste inte at det var det engong!:-) Hilsen Cathrine fra Norge :-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på loppet idag Cecilia! Har skickat meddelande till dig på Facebook. Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till du är den starkaste jag vet!!!

    SvaraRadera