onsdag 27 mars 2013

Jag kan inte sova......

Vaknar kl 05.00 och kan inte somna om.
Kanske inte så konstigt om man lägger sig 20.00

Jag är inte lite trött klockan åtta. Jag är sömnig. Jag är halvdöd. Så sömnig att jag nästan somnade vid matbordet igår :-))
Tur att Ellie och Casey var där.
Och då somnar jag som en stock. Men efter 12 på natten, sover jag väl så där...

Vill inte ta några sömntabletter eller tabletterna som jag provade ett tag (mot oro) och som fungerade kanon. Bara det att mina kinder började leva ett eget liv :-)) Hur stora kinder kan man få? Rätt stora :-)))
Det är inte värt det. Inte än så länge.

Så därför sitter jag nu nere i studion kl 06.00 :-)) Knasigt.
Så att tjejerna får chans att sova lite längre.

Idag skall jag fotografera 2 tjejer till mitt pojekt. Och förhoppningsvis kommer SVT hit och gör ett insag om det :-))))

Och senare i dag bär det iväg till Frankrike!!!!!!!!!
Så skönt. Jag hoppas så klart på lite värme.
Men mest av allt att bara få hänga med Casey, utan vår senaste antagonist; cancern.
Bara få vara, några dagar. Ladda lite, springa lite. Kanske få lite sol på näsan och skratta med Casey, helt själva.
Sötaste Ellie när hon testar ljuset och fixar frillan :-)) Inte ont anande att jag fotar :-))) Jag fotade
henne till CV-bild och hon fotade mig till projektet "skalliga"





2 kommentarer: