torsdag 7 mars 2013

Har cellgifterna dödat min passion för vackra män?

Vilken dag.
Sol, kramar av mysig Casey, intervjuad av journalist, lunch med bästa Elisabeth, frukost fika med bästa Andy och hans söta, söta bäbis :-) En skön, tung löptur.

Glömde ju berätta, att jag var ju faktiskt ute på en helt oväntad, osannolik dejt för några veckor sedan. Tjejluncher har en tendens att beröra just det området :-)))
Vet inte om jag förträngt det eller om mina cellgifter fått mig att glömma. Eller gjorde han ett så blekt intryck?
En 32-årig Alexander Skarsgård look-a-like. Såååå söt, såå snygg och sååå fin. Och sååå ung och vackert tandkött :-) (nästan lika vackert som ditt elisabeth :-))
Han har frågat mig några gånger och jag har bestämt sagt nej. Men den här gången "lurade" han mig lite, så där satt jag nu, på något som mest kan liknas vid en dejt :-))
-Kan du inte ta av dig mössan säger han när vi sitter vid bordet, på Post. Du var så söt i håret när jag såg dig sist, säger han. (det var med peruken då också :-)
Men nu är peruken (inte Rapunzel peruken) lite smutsig och jag var rätt trött på den och på cancern för några veckor sedan, så jag har inte brytt mig om att fixa min Mette-Marit lugg.
Dessutom hade jag värsta möss-frilla.
Och dessutom är jag ju lite dit lurad. Så någon avancerad förberedelse hann jag aldrig med. (så som man faktiskt behöver i min ålder :-))

Jag välsignar det faktum att han redan druckit två glas skumpa och att belysningen är förlåtande dov.
-Åh nej, säger jag och kråmar mig lite töntigt, jag är sååååå smutsig i håret.
-Jaha, säger Skarsgård-look-alike. Och inser nog att den där bruden inte tänker ta av sig någon
mössa .-)
-Jag tycker du är fin i mössan, men du var finare utan.

Alltså, han är super snygg.
Och super flörtig. Och han ger mig massor av komplimanger.
Och han är jätte ung. Precis i min smak :-))
Och jag undrar varför jag inte ens vill kyssa honom?

Har cellgifterna rensat ur förmågan att känna attraktion? Hope not.
Eller är det C som fortfarande spökar? Think not.
Finns det någon annan intressant i kulisserna? Absolutely not.
Den som lever får se :-)))
Typ så här snygg var han väl inte... men nästan :-))) Åh nej, han är inte från Göteborg



6 kommentarer:

  1. Härliga ärliga DU!

    Jag älskar att läsa dina inlägg. Du skriver så fint, humoristiskt och med värme om den här skiten vi genomlever, överlever, lever med.

    Hoppas vi ses i Stockholm i april!

    Kram L

    ps. svårt med att känna tror jag när man legat på is hel och hållen, det kommer nog tillbaka när du har orken igen. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!!!!
      Jag ser fram emot stockholm och att få träffa DIG!!!
      Kramar i massor

      Radera
  2. Känner precis som du,, men att försättas i klimakteriet från ena dagen till den andra, sätter nog sina spår.. iaf är det så för mig :( Såå trött på den här skiten nu....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va du e söt, ja kimakteriet har jag inte ens hunnit tänka på än, ja jösses det kommer ju farande på en nanosekund.
      Trött, jag vet precis vad du menar :-))
      Reclaim my body eller nåt :-))
      Men vi är duktiga!!
      Vi kämpar!!
      Grattis til oss idag!! :-))

      Radera
  3. Åh vad härligt med en date. Du skriver målande vilket är trevligt.

    Jag tänker att du kanske är rädd, kanske är det därför du inte känner igen dig själv. Med tiden ska du se att du känner igen dig själv igen.

    Ha en toppenfin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad du är omtänksam. TACK
      Ja, så är det nog :-))
      Men lite konstigt :-))

      fin helg till dig också!!!

      Radera