onsdag 20 mars 2013

För varje gång du läser den här bloggen, gör vi lite skillnad!!!

Sötaste brevet fick jag idag, med sötaste hälsningen. Tack Katarina Fourchette. 
Hälsningen på baksidan var  att hon tyckte jag behövde livas upp, med annat än tråkiga byråkratiska brev. Sååååå Gulligt!!!

Sedan fulkomligt ser jag hur ögonbryn och fransar växer. Så det knakar :-))) Så nice. Speciellt nu när det blåser. För trots att fransarna är korta, så gör de sitt jobb så bra, så bra.

Vid lunch tog jag 3:ans spårvagn för att hälsa på hos Bröstcancer Föreningen Johanna
För att ragga skalliga modeller. 
Vilket skönt gäng. Så mysiga och välkomnande. Precis som Borås-tjejerna sa, att jag får hänga med dem i alla fall. 
En modell hittade jag garanterat. Hon kommer till mig nästa vecka och då kommer även VästNytt dit och hälsar på :-))

Sedan ringde äntligen Therese som håller i Gyncancerdagen den 16 april. Såååå trevlig!!!! Skall bli så kul att få träffa henne irl. 

Så idag var min dag fullproppad av människor med god energi. Det kan behövas. För allt blir så mycket lättare då. Och så slipper man tänka så himla mycket.

Och så har jag ju faktiskt glömt att berätta, att just nu har vi skänkt pengar!!!

Att för varje gång du går in på bloggen får jag betalt. 
Bara för att jag har lite skön reklam på sidan. 
Och alla de kronor, som jag hoppas att den här bloggen skall generera, kommer jag att skänka till Cancerfonden
Så sprid den här bloggen vidare!!!
Dela den på Facebook, Twitter, LinkedIn, ja alla kanaler ni känner till. 
Till hela ert nätverk. 
Ta gärna med den här länken om ni gör nyhetsbrev. För tillsammans gör vi skillnad
Tillsammans skall vi utrota den där jävla cancern. Så läs min blogg och känn att du faktiskt bidrar. Jobbigare än så behöver det inte vara :-)))

Kolla vad fin hon har gjort, bara för min skull!!!!!! Och så snyggt!!!
Skönaste gänget!!! Med bland annat Söta Ewa-Lena till vänster om mig och Sylwa på min högra sida. Minnet är dåligt så några fler namn kommer jag inte ihåg. Jo, Teja. men hon hann gå innan kameran kom upp :-))
Kolla, kolla, kolla!!!!!!!!!!!! JAG HAR ÖGONFRANSAR!!!!!!!!!!! Jag kan inte sluta titta på den här bilden. Den känns nästan som en photoshoppad bild :-)) Det känns inte som jag... Men... det är jag :-)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar