fredag 22 mars 2013

Queen of fucking everything :-)))

Efter 8:an i Saktås åkte jag hem, plattade peruken och drog ner till Lipp. 
För jag och Bosse och Linda skulle äta lunch ihop.
Sååå nice. Linda hann inte komma, så det innebär ju att jag har ytterligare en Hentchel-lunch framför mig inom kort :-)))
Åh så fick jag en snygg Still Around-keps och biljetter till deras nästa spelning på Hovås Golfklubb den 20 april. Det skall bli såååååååååååååå kul!!!!!!!!!

Sedan en sväng till Evangelos för min biologiska medicin. Skall fortsätta med den medicinen, var 3:e vecka året ut. Vågar inte chansa. Skall bli spännande och se om CA125 sjunker ännu mer till nästa träff med min Onkologläkare Marie.
För cellgifterna som är kvar i kroppen gör ingen verkan längre. (men upp till 3-4 år kan man tydligen hitta rester av cellgifter i hår och naglar) Så sjunker det nu beror det ju på de biologiska medicinerna!

Åh Casey är på skolresa i Stockholm och skall tydligen göra Stockholmsnattliv lite osäkrare i kväll :-))

Och nu sitter jag i lillasyster Ellies supersöta lägenhet i  Borås. Åh vi skall gå ut på middag med hennes lika supersöta väninnor på Restaurang Bara.
Vi är lika uppspelta båda två. Första gången jag skall sova över här :-))))
Schnyggaste kepsen (som du kommer att se i löpspåret) och bästa lunch sällskapet!!! Tack Bosse och Still Around, ses snart igen!
Skall ju hålla mig på mattan ett tag, så den 20: april blir nog lagom. För då skall jag  få dansa och parta lite  :-))
Mysigaste lillasystern har jag !!!!!!!! puss Ellie!!!
Kolla min thé mugg!!!!! Den tyckte Ellie jag skulle dricka mitt thé i :-))) okej då :-))))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar