torsdag 14 mars 2013

Kom till gyncancerdagen!

Lovade lägg in rätt länk :-))
Kom gärna till Stockholm och Gyncancerdagen och gör skillnad!!
Eller hur du slipper cancer.
Men lugn, hinner du inte dit så kommer jag att rapportera noga.
För jag skall fotografera och kanske prata lite :-)))

Har mailat Ung Cancer idag för jag letar ju fortfarande modeller till mitt projekt. Och så har jag fått en kontakt på Bröstcancerföreningen Johanna, som jag skall ringa i morgon.
Att jag fått lite fart på min idé, beror ju först och främst på att livsandarna sakta kommer tillbaka :-) MEN också för att SVT ringde och vill göra något reportage om min idé :-)))
Såååååå spännande!!!

Och sedan får ni hålla ögonen öppna, för snart kommer ett reportage om mig och den här bloggen i GP. Som förtjusande journalisten Emelie Aune skrivit.
Amelia Adamo, starstruck? -Moi? -Not :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar