torsdag 20 december 2012

Stockholm by Katharina

Vaknar i ett ganska grått och snöigt Stockholm. Jag tror jag gillar Stockholm. Man är ju ändå född här. Så det är klart att man passar in :-))
NOT. Men jag har haft bästa guiden av city-slick-as-het-coola Katharina. Hon e så skön. Alla borde ha en egen Katharina!!!
Att bjuda upp mig, fixa hotell, skumpa i en fräck bar, middag, mer skumpa, barhäng, nattmat och en skön säng och Underbart sällskap. Det är kärlek. Vi har pratat och gråtit (inte så mycket som jag trodde) och skrattat. Åh kört värsta cancer skämten. Flabbat åt varandra, åt oss själva. Att vi är som vi är och hur bra det är :-) ödmjuka så klart men med Katharina kan man gå all in utan att det blir fel. För hon är precis som jag (bara snyggare, smartare och mer framgångsrik) och det är skönt att ha en soulmate. Det blir inte bättre än så här :-)

Men jädrar va Stockholm en knasigt, eller rättare stockholmare, syftar främst på snubbar och spänniga 30-isch brudar. Shit va stelt. Och shiit va många som måste leva upp en fasad. Har aldrig tänkt att det var så stor skillnad. Nu förstår jag varför de Stockholmare som vågar sig till Göteborg trivs så bra hos oss. Vi e så sköna i Göteborg. Vi skall vara stolta över oss själva, vår knasiga humor och sköna inställning och tjena tjena humör. När vi kan tjöta med allt och alla.



Bästa Katharina innan hon förvandlades till en tigrinna. Töntig kille trodde han var "rolig" när han drog mig i håret för att få uppmärksamhet. Snatch, sa det och 8 förvånade killar slängdes ut på gatan, bara en blick från Katharina (och några väl valda ord antar jag) räckte. Suprise.


Stockholmare skall alltid vara värst, låååååååånga kvitton.


Låååånga kvitton överallt :-)))


Söt, vän, vacker och lojal, så bråka inte med mig om Katharina är i närheten.

Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar