torsdag 6 december 2012

Peruken och Petter showar på Post :-)

Vilken galen kväll det blev igår. Fotograferade vimmelbilder för FMReklam på Hotel Post, alltid lika kul att hänga med dem. Men igår blev jag uppdragen på scenen och totalt bortgjord av ingen mindre än Petter A. Stordalen. Rätt coolt ändå :-)
Två gånger blev jag snopet och helt ofrivilligt hans side-kick när han berättade sitt livs historia, från jordgubbs försäljning till hotel magnat. Rätt imponerande historia och jätte kul att lyssna på.

-Høye blonde damer kan jag vänta hur länge som helst på, sa han. Och log sitt allra värsta player-leende rätt in i kameran. Kändes rätt smickrande att han flörtade med mig, en cellgifts-behandlande-perukbärare utan knappt synliga ögonfransar :-) Tänk om han visste...  att han fick mig att känna mig frisk och som vanligt.
Att jag inte förstod hans uppenbart enkla skämt om Fredrik Åkare och Cecilia Lind och fick mig att framstå som värsta blondinen, (inför 500 personer) det bjuder jag på. Men han skall passa sig, nästa gång vi ses. Då, utan cellgifter som slöar ner min hjärna skall jag svara snabbt och rappt som en kobra. Och han kommer stå där som ett frågetecken och undra vad som hände :-))

Twittrade så klart om kvällens begivenhet, men någon bild med Petter hann vi inte med. Så snälla Martin på FMReklam ställde så snällt upp som Petters look-a-like!
Twitter inlägg igår kväll från Hotel Post.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar