söndag 23 december 2012

Kanelbullar och julgran = mysigt


Jag hittade en fin present till Casey :-))) så nöjd.

I kväll har Caey och jag har monterat och spretat ut alla grenar på vår fina gran. (som allergiker så är äkta granar en klassisk astma-utlösare så finaste plastgranen har vi) Och klätt den! Men tyvärr så hade 2 meter av belysningen somnat in, så den blev lite mörk. men vi är väldigt nöjda.
Vi har gjort enklaste julgodiset ever. Kokostoppar och ischoklad. Ser grymt avancerat ut, men är sååå enkelt. Läs bara igenom HELA receptet innan du börjar, så slipper du göra vissa moment 2 ggr :-)))

Är precis på väg i säng, och några partyglada sötnosar smsar och undrar om jag skall komma förbi restaurangen de sitter på och säga hej. Inte för att jag orkar ge mig ut nu. Men rent tekniskt är det inte heller möjligt, det tar över 40 minuter att få ihop "mig". Det vill säga; peruk, lösögonfransar och make-up :-)))

Super söta Ellen kom förbi med en "liten" julhälsning. Jag lovar, största kassen med 10 påsar bullar som mamma Marie bakat. Jag älskar kanelbullar, som är hemmagjorda!!!!!!! Sååååå goda, har nog ätit (långsamt och njutningsfullt, så klart) 7 st idag. Vågen visar stadiga 62,7 :-))) Så lite mer bull-diet och jag är uppe långt över min vanliga vikt på 63 kg innan nyår. Jiiiipiiiiieeeeee!!!!
Sååååå många kanelbulls-påsar!!!!! Åh sååååååå goda!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar