söndag 9 december 2012

2:a advent

God morgon alla glada!

Sov gott i natt, 4 dagar kvar till nästa behandling. Så det känns som om man måste leva i 200 knyck för att hinna med allt innan man går in i cytto-dimman igen :-))
Brorsan är dock skit trött på att jag inte vilar tillräckligt (min lillebror tillrättarvisar mig :-))
Familjens yngsta party-prinsessa hoppade glatt upp i morse när hon hörde att jag stekte pannkakor till frukost. Sedan gav hon sig av till sitt extra jobb på Chez-Inn i Onsala. Jag är så stolt över att min lilla unge, snart är hon vuxen. 18 år om 20 dagar. Tjohoo.
Satte mig att jobba med lite bildbehandling. (Har all den utrustningen uppe i lägenheten, så jobbar jag så fort jag hinner och kan lättare vila i mellan. Men fotograferar gör jag ju så klart i studion).
C bjöd på en andra frukost där jag fick goda pannkakor :-)

Visst har hösten gått fort, men jag tror ingen kan förstå (mer än ni som är i samma sits som jag) hur mycket jag längtar till tre veckor efter min sista cellgiftsbehandling, då man skall göra alla tester för att se om jag är färdig behandlad. Känner redan nu att om inte beskedet är positivt, kommer det att vara rätt tungt för då blir det ytterligare 4 behandlingar. Men och andra sidan så är det ju bara att tänka, att då är jag ju rejält behandlad i allafall :-)) Många säger att det blir tomt när behandlingen är slut, men det vete sjutton om jag kommer att känna så.
Åh då kanske min gamla kropp hittar tillbaka till mig, jag läääääängtar såååå mycket!!!
Jag och Casey när vi var i Saint Tropez i somras, lyckligt omedveten om vad som komma skulle. Tur att man vet hur man njuter för stunden :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar