tisdag 25 december 2012

GOD JUL!!!!!

Det blev en jul år också :-))
Och en riktigt fin, bra och kul julafton.
Casey fick en av sina julklappar på morgonen. Hon blev jätte glad. Hon tog en promenad och jag gick till gymmet en sväng.
Sedan kom nästan hela familjen in till oss :-))
Vi åt och vi drack och vi åt och öppnade presenter. Fick finaste presenterna ever.
Biljetter för mig och Casey till P3 Guldgalan!!!! (undrar var kan man köpa biljetter till efterfesten? Casey är ju 18 år då, tänkte ge henne det som överraskning) häng på, det är hur kul som helst!!!!
Och så fick jag en riktig löparklocka med puls och gps!!!!! Har aldrig haft en så fin klocka!!!!
Den fick jag av min söta löparkompis!!! Så omtänksamt!!!
Kvällen avslutades inne hos mina partygalna grannar, jag och brorsan traskade över när alla försvunnit ut på sitt. Där blev det mer vin och massor av dans, såååå kul avslutning på julafton. Mina grannar är bäst. Helt galna och så generösa och så dansanta och så gulliga.
Somnade som en stock kl. 01.03

Så trots vin och glögg måste jag ju ut i spåret för att prova min nya klocka. Måste bara få ordning på alla funktioner, för enligt min löparkompis kan man nämligen synka all information med jogg.se
Med risk för outa sig som nördarnas nörd så är det faktiskt jätte kul med egen statistik :-)) Man blir lite mer motiverad när man skriver upp vad man tränat, hur länge och vad!!
Får man inte nog av oss irl, så finns vi även som julpynt :-) ps. kolla mitt fina egna hår!!! Bilden är från förra julen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar