söndag 23 december 2012

Glädjeskrik!!!


Lyckades springa upp för sista backen i Skatås (8:an) !!!!!!!!!
Ronjas vårskrik var en svag viskning jämfört med det supervrål som kom från mina lungor!!!
Sååååå skönt, hela rundan på rekord snabba 48 minuter :-)) Gick i de andra två backarna, och höll bra tempo hela vägen :-))) och lyckades ändå ta mig upp. Lycktstolpe för lycktstolpe betade jag av.
Man lovar sig själv, att man får gå efter att man klarat av att springa förbi exempelvis 2 lycktstolpar. Men när man väl är där, så tvingar man sig, med nya löften (en ny party top kanske :-) att springa en stolpe till. Kan bli rätt dyrt :-)) Men när man väl orkar en stolpe mer än vad man tänkt sig, så infinner sig en helt gratis belöning :-)))

Och nu skall jag hasta ut för att köpa en fin julklapp till Casey, mitt hjärta!!!

Och så här känds det, I got life!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar