fredag 21 december 2012

Skåla med mig!!!!

Idag mår jag bra!!

Vaknade efter 12-timmars sömn!
Kanske är det lösningen, en natt vaken - en natt sömn - en natt vaken - en natt sömn :-))

Hoppade ur sängen. Fixade bankärenden, hämtade bilder på labbet, levererade bilder till kund, fikade med Casey på stan. Sprang upp till världens bästa hudterapuett och köpte sköna cremér.
Behöver du hjälp med din hy så är Åsa "hard-core" hudterapuet. För här gör hon allt från kemisk-peeling till andra spännande grejer som får dig att se yngre ut :-)
Tyvärr får jag inte göra några ansikts-behandlingar när jag går på cellgifter för huden är så skör. Men det är bara tack vare henne, som jag ändå lyckats behålla huden så bra som jag nu har. (tur att det finns make-up som döljer) och tack vare henne som jag är så o-linjig :-)) Åsa är bäst och dessutom en fantastisk fin människa!! Gå in på hennes hemsida om du vill veta mer, eller fråga mig. Jag är ett livs levande exempel på att det fungerar :-)))

Sedan kastade jag mig in på Systemet för att köpa champagne till mina Tre Musketörer; Camilla, Katarina och Magnus.
För har någon räddat livet på mig så är väl en flaska skumpa det minsta man kan ge bort?
Inte bara att de räddade mitt liv. De opererade mig, de svarar alltid på frågor med största tålamod. Man får alltid en kram eller två när man kommer dit och man känner sig sedd och förstådd. Och frisk.
Så min kärlek och tacksamhet och ödmjukhet inför deras kunskap, omsorg och närvaro är nog större än vad jag själv förstår.
-Men Cecilia, säger Camilla och ler så där fint mot mig som bara hon kan.
-Det förstår du väl att vi är här för din skull. Det skall inte vara på något annat sätt, man skall känna sig omhändertagen.
-Sorry Camilla, så är inte verkligheten. För aldrig inom vården har jag mött så mycket engagemang och förståelse som på Kvinnokliniken, Carlanderska. Så jag står ut med mycket :-)) bara jag vet att "min" Camilla, Katarina och Magnus finns där när jag behöver dem!

Så skåla med mig och fira att mitt CA125 är nere i 21!!!!!
Fira med mig att mitt CA125 är nere på 21!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar