lördag 29 december 2012

Peruk och Paljett, en fantastisk combo :-)

Snart är det nyår. Ett mycket konstigt år. Händelserikt i alla högsta grad. Men årets summering tänker jag inte göra nu :-)) 

För nu har jag viktigare saker att berätta :-)) Jag och min älskade Casey har nämligen inhandlat nya nyårsklänningar. Tjohoooo!!!!!
Så fina, om vi får säga det själva. Handlade gjorde vi så klart på vårt favorit ställe; Fiorucci. Där hittar man det mesta. Och så får man så skönt bemötande. En kram och en komplimang brukar vara standard.  :-) Man blir alltid på bra humör när man får hänga med Lotta & Co. Så jag valde en svart paljett klänning. Undrar om den matchar mig utan peruk också :-))) Den här klänningen kommer att få hänga med på många rolig partyn 2013, men vi börjar lite försiktigt med nyårsafton i Göteborg.

Nyårsafton firar vi på olika håll, (Casey och jag) så klart :-)) Men innan firandet börjar så skall jag springa Sylvesterloppet (10 km runt Ullevi 2 ggr.) mitt första lopp efter operationen. Det skall bli så spännande!!!! Och sedan har jag och Casey en hemlig tradition :-)) 
Vi hoppade upp i soffan och fotade oss själva, tur att man har så långa ap-armar :-))
Hår "grejen" fick lilla-syster yster låna, så jag får improvisera fram något annat till på måndag :-)) Det känns som att när man har peruk kan man gå "all in"
Lite flanig bild, jag vet :-)) Men jag är så stolt att jag kan hålla in magen och samtidigt puta med rumpan, i 30 sekunder. Det var inte mer än 13 veckor sedan magen stack ut och rumpan var helt insjunken. 

Vi har rätt kul Casey och jag :-)))
Happy New Year !!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar