fredag 1 februari 2013

Paris Marathon eller inte?

Det går framåt!!!
Tack och lov. Hostan är nästan borta men utbytt mot värsta ryggontet. För att du legat för länge, för mycket och att dina muskler inte är lika starka som innan. Enligt Evangelos. Var där precis nu och fick min biologiska medicin. Hoppas att den tar på influensan också!!

Casey skall bo i Borås med sin kompis över helgen. Tomt så klart (jätte jätte jätte tomt :-) men hoppas att de får kul!!! På söndag skall vi gå på VIP bio och titta på Tarantionos film Django.

Åh så ringde en fotograf från GP för att boka tid för att fotografera MIG!!!! Till Emilies reportage som snart kommer. De bilder jag har upptäckt i GP som han tagit, verkar inte var så där jätte engagerande, men han verkade pigg på förslag (åh det är ju bra), för han hade inte några egna. (men hallååå, en brud i peruk. Jag hade fått hur många uppslag som helst :-)))
Skall bli väldigt roligt och spännande.

Fick också ett samtal från Paris Marathon, som undrade om jag ville vara med och springa för deras välgörenhet!!! Super smickrande!! Men det fanns tyvärr ingen cancer organisation som man kunde donera pengarna till. Och jag vet inte om jag vill samla in 450€ till något annat, som inte känns nära mig. Just nu. Men nog kliar det lite i benen... Vad tycker ni?
Jag slipper i alla fall pira-tutrustning om jag springer Paris Marathon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar