onsdag 13 februari 2013

Casey is back!!!!

Ännu bättre idag.
Så glad jag är !!!!!
Vaknade svettig flera gånger i natt, det är väl bara cellgifterna som lämnar min kropp. Och den konstiga blåa nyansen över låren har tonat bort. Det är nog, återigen nervtrådar som blivit skadade eller dålig cirkulation. Men jag orkade sitt upp, ganska länge och betala räkningar, ringa några samtal. Feels good!

Har till och med kört Body Pump, minns inte att det var så jobbigt. Orkade faktiskt inte alla övningar.. Men nu är jag på gång!!!
Låt oss lyfta blicken och se framåt. Vare sig man är deppig, sjuk, trött eller bara lite sliten.
För solen skiner och snart är det vår på riktigt. Och..... snart blir det "fuck cancer" party. Låt mig bara få resultatet som säger att jag är kärnfrisk :-)) Så bestämmer vi ett datum och då är det paaaaaartyyyyy!!!!

Och Casey är hemma från London.
Jag är såååååå glad. Hon vill baaaaaara åka tillbaka :-)))))
Så här tungt körde jag inte... Tre veckors vila/sjukdom och man är tillbaka på ruta ett. Men skam den som ger sig. Nu biter vi ihop för den enda vägen är FRAMÅT!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar