måndag 4 februari 2013

Äntligen sista behandlingen!!!

Idag är det tydligen internationella världscancer dagen. Skit trist dag med andra ord :-)) Räcker väl att vi som har cancer skall leva med skiten, inte behöver vi manifestera det med en "cancerdag"? Eller? Insamlingar och andra kanaler som gynnar cancersjuka, forskning och föreningar har jag full förståelse för men en "cancerdag" hmmmmm... Äh, klart att all upplysning är bra, men håll med om att det lät lite tungt!

Jag är glad i alla fall!!!!
Min sjätte och sista behandling blir i morgon för värdena var jätte bra!!! Tjohooooo!!! Skall bli skönt/hemskt. Skönt för jag snart är färdig med eländet, hemskt för jag veta att jag kommer på så dåligt.

Måste rekommendera filmen Django som jag och Casey såg igår. Grymt bra. Hemsk, när man vet att det är en historia som utspelar sig innan inbördeskriget i mitten av 1800-talet och slaveriet fanns, på riktigt. Men så välgjord och bra, för alla ungdomar att förstå hur människor faktiskt behandlades. För jag tror inte att boken Rötter är obligatorisk att läsa i skolan...

Och så fikade jag med bästa Bosse idag!!! Tack!!
Djävulens portar :-))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar