måndag 25 februari 2013

Cecilia & Lejonet & Björnen

Värsta sköna energi-kicken fick jag i förmiddags när jag hälsa de på hos Katarina, på Lejonet & Björnen.
Hon är en av de coolaste tjejerna jag känner. För hon kan göra glass!
.
-Ja, man kan säga att Katarina är Sveriges svar på Willie Wonka. :-)) "Katarina och glassfabriken".
Men till skillnad från Willie Wonka är Katarina ap-snygg, rolig och super social. :-)))
Och kolla vad jag fick;

Jag vet att man inte skall äta godis och sötsaker speciellt inte när man har cancer.
Men glass är faktiskt inte godis.
Så skall man äta glass så skall man äta Lejonet & Björnen.
För det är närproducerat, flera glassar är ekologiska, hög kvalite på råvaror. Ingen stor producent där förpackningshanteringen är livsfarlig och så är de gudomligt goda!!!!
Så i kväll skall jag smacka Lejonet & Björnen med gott samvete  :-))
Godaste glassen ever!!! Skynda dig hem från skolan Casey så skall vi äta glass i stora lass!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar