fredag 15 februari 2013

CANCER FRI!!!!!!!!!!

3 rätt av 3!!!!
Alla undersökningar visar att jag är fri från cancer!!!!!
CA125 var nera på 20, röntgen var kliniskt ren (för utom spår av lunghinneflammationen) och narkosundersökningen visade en cancer fri kropp!!!!!!

Himmel i havet vad jag är lycklig!!!!!!

Nu skall jag och Casey fira med en lunch på stan och i kväll blir det middag på Caleo, feel free to join.

Cancer-fri-party blir det troligtvis nästa vecka!!!

TACK ALLA SOM FUNITS DÄR FÖR MIG!!!!

P.S.
Fri betyder ju inte frisk och kanske får jag mer cellgifter om Dr Marie tycker det. Men Enligt Dr. Magnus och Dr. Saiska så är jag fri från cancer. Det tar 5 år att bli frisk-förklarad, men det behöver vi inte tänka på nu. Så lägg bubbel på kylning och fira med mig!!
-Ses om 3 månader sa Magnus. Så cooooolt!!!!!
Lite lätt svullna ögon av alla lycko-tårar! Såååååååå lycklig!!!!! I did it!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar