måndag 11 februari 2013

Före och efterbild :-))

Jag är med i matchen idag också!!!!!!
Sex dagar sedan sista cellgifts kuren och jag lever :-)))
Åh nu är det ju så många dagar som passerat, så det är väl omöjligt att det kommer någon svacka så här långt efter?
Jag håller i alla fall tummarna, stenhårt!!!!

Sedan jag startade bloggen har fått ganska många frågor om peruker och om make-up.
-Hur jag ser ut utan make-up (ingen vill veta :-))
-Vad jag gör för att inte se så "cancrig ut".
-Vad jag använder för make-up.
-Hur jag målar mina ögonbryn.
Så idag tog jag mod till mig och gick ner till studion. Skallig och omejkad. Satte kameran på ett stativ och på med självutlösare. Och så tog jag bilder, en för varje moment. Jag hade ganska kul :-))
Jag skall bara ladda in dem och så lägger jag ut det här på bloggen.
Med lite förklaringar och fix och trix. Åh självklart kan man kanske lära sig lite även om man inte är hårlös och skallig  :-) Det är bara träning och åter träning som är hemligheten.
Så där satt jag fullt spacklad och med snygga fransar kl 17.15 idag. Synd att det inte var torsdag och lite AW :-)) (kanske lika bra det, skall hålla mig lugn från sådana nöjen... en stund i alla fall.)

Lilla-syster yster har lovat att fota mig snart. Så spännande, för hon är en sann konstnär (även om hon inte vet om det själv, ännu) och har ett bildseende utöver det vanliga. Hon tar så vackra bilder. Och Alana skall fortsätta med vårt projekt där hon filmade min rakning, nästa vecka.

Sedan var jag helt slut, släpade mig ut på en promenad mellan Heden och Handels. Sedan gick jag hem och vilade, tur att det inte blev AW :-)))
Tog bilder utan mössa också, men jag ser riktigt sjuk ut på dem. På riktigt. Så jag gömmer de skalliga bilderna några dagar till. Fixar inte riktigt att se mig själv,  helt utan hår på bild. Jag ser ju såååå sjuk ut.  
Och så här kan man enkelt skapa en illusion :-)) Good damn vad det känns bra att se sig själv med hår!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar