tisdag 12 februari 2013

Det finns ju fördelar också :-)))

Det blev en mycket bra dag!!!!!!!!!!!!
Inte som om jag vore frisk, men nära så nära :-))
Det är konstigt, hur man hamnar vid sidan av livet.
En god vän frågade om jag sett ett inlägg på Facebook.
-Nej, sa jag. För ibland fixar man inte att gå in där. För ibland vill man inte bli påmind om att man inte är som vanligt, som "alla" andra.
Oftast blir jag inspirerad och smittad av all glädje som finns på Facebook. Partyn, kalas, upplevelser och händelser som vänner och bekanta delar med sig av.
Men ibland känner man sig så utanför. Som om man inte hörde till.

Men jag vet ju, att så är det inte. All kärlek jag får från vänner, bekanta och okända, känns som en ofattbar gåva, helt underbart och det hjälper mig och får mig att orka vidare.
För vidare skall jag och alla andra som behöver en kick i rumpan :-))

Livet är ju gott!!!
Lite skavanker, lite ryggsäck och kanske lite sorgsenhet, det har vi ju alla. Det är ju inte så att cancer sjuka har ensamrätt på elände :-))))
Fast vi har ju cancer-kortet att ta till :-))))
Som sagt, det finn ju fördelar. Har man bråttom, så kan ju någon annan (super söta Casey) fixa frillan medan man själv duschar!!!
Fördel #1 i Cancer-Branschen; Någon annan fixar frillan när man är upptagen med annat :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar