söndag 3 februari 2013

Marathon du Medoc = ingen återvändo!

Nu är Marathon du Medoc 2013 bokat. Skall bli sååååå kul. Det är ju mitt mål. Och i år skall jag vara cancer-fri när jag springer. (åh inte springa i stål-korsett :-) Snacka om att det kan bli rekordtid :-)). 
Bo skall vi göra på det lilla, lilla slottet. Så boka du med, det finns massor av fina ställen att bo på runt Paulliac, men var ute i god tid. Jag bokade just de sista rummen på mitt favvo ställe. Så boka, ju fler, dessto roligare. Världens enklaste marathon säger de som vet. Jag vet inte, men roligt var det.  Och sedan några soliga dagar efteråt när vinet flödar och pool-stolarna är som skönast. Shiiit vad jag längtar.

Känner mig mycket friskare idag, har svarat på mail. Känner mig ganska stark. 20 minuter hemma-yoga fick mitt rygg onda att släppa. Nu är det dags för bio med älskade Casey. Django Unchained. 

I morgon är verkligheten tillbaka och jag skall ta prover inför eventuell behandling. (skriver eventuell eftersom jag inte för mitt liv, tror att mina värden helt plötsligt har blivit normala). Så blir det inte på tisdag är det inte hela världen, för det är ju förhoppningsvis sista gången jag behöver ta cellgifter.
Alla som gick i mål fick en plansch, en medalj (så klart :-)) en snygg väska, t-shirten jag har på mig. Fritt After-Run (med mat, vin, öl och obegränsat med snacks).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar