torsdag 14 februari 2013

Fördel #2 i cancer-branschen :-))

Vilken dag!!!!
Helt speedad, helt underbart. Men det blev lite snurrigt i min iver att hinna med allt. För jag känner mig som ett barn som bara vill skrika och tjoa av glädje. Typ Ronja Rövardotters Vårskrik :-))
Och göra allt på en gång, samtidigt rasade mitt internet ihop. Men inget kunde rubba mitt bra humör idag!!!

Så allt har gått i 200 knyck. Åh jag känner på mig att det kommer att gå bra i morgon :-))
Dessutom, om jag har tur, så blir jag även röntgad efter narkos-undersökningen. Klockan 07.00 skall jag infinna mig på Carlanderska. Nybadad i Descutan. Helst ny laxerad också :-)))

Men hur fungerar det med peruk? Och målade ögonbryn? Kan man ha det vid narkos?
Klart man måste kunna ha?

Känner mig jätte laddad inför i morgon. Och flera gånger idag har jag dagdrömt mig bort.
Till vad jag skall bjuda på när jag har min "frisk-fest" eller skall jag kalla den
"Fuck Cancer. I did it-fest"?
Jag har kanske inte råd att bjuda på skumpa, men det måste ju bli det iallafall, för hur kan man annars fira något på riktigt, riktigt?
Åh vad skönt det känns! Att jag har ett riktigt i-lands problem. Ett riktigt "friska-människors-nonsens-problem"
"Vad skall jag bjuda på för skumpa/cava/mousserat vin?"
 Hahahahaha :-)))) Underbart!!
Fördel #2 i cancerbranschen; man slipper raka sig :-)))
Brazilianvax = no need :-))) Överskotts energi? yes mam`



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar