lördag 25 maj 2013

Vi är vinnare ihop !!

Solen sken när jag traskade upp till Mr. P, så nice.
Och där sitter de, Marie, G-B och Katarina. Med en stor flaska skumpa i ishinken och största leendena.

Så vi drack skumpa och Nics goda Rosé, så det nästan sprutade ur öronen :-)
Och jag vet inte hur många som kom fram och gratulerade oss, som värsta, riktiga vinnarna :-))

Och så fick jag fina gråt-fria kramar :-)
Och livet är på topp igen. För nu skall jag fotografera bröllop och en möhippa idag!
G-B gav oss vinnar skumpa!!!! TACK SNÄLLA Gun-Bitt!!!
Av Katarina fick jag detta fina smycke!! TACK TACK!!!! 
God mat och glada människor gör bra för en ledsen människa :-) 
Sand Tropez, glöm inte det märket, sååååå gott!!! (det kommer från en liten gård utanför Saint Tropez :-))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar