tisdag 7 maj 2013

Snart är det sommar konstaterade jag och Johan!!!!!

Vilket väder !!!!!!
Först medicin hos Evangelos och sedan en lunch med finaste Johan.
Och värsta goa kramen fick jag av Henrik också. Så fina vänner jag har. TACK!

Johan och jag planerade sommaren då Morgan kommer.
Och så pratade pratade vi om hur galet, och galet roligt vi hade förra året, på vår årliga Visingsö semester. Alltså galet :-)
I år skall vi ha super roligt, men inte lika galet.
Vissa sak behöver faktiskt inte upprepas, och vissa saker kan falla i glömska utan att det gör något, konstaterade jag och Johan, moget :-)))
Och nu har jag hängt i studion ett par timmar och tänkte jag skulle gå till gymmet.
Det lockar att springa, men jag antar att luften är fylld av pollen.
Och som den tråkiga astmatiker man är, så tar jag det lite lugnt med utomhus aktiviteter idag.
I morgon hoppas jag på värme och ett fint sommar regn, som dämpar alla frön.
För i morgon skall jag springa I Skatås med Katharina, Marie och alla andra Göteborgsvarvs nördar :-))

Kram och tack för alla fina som hör av sig!!
Ps. Jag letar fortfarande modeler till mitt projekt!!
Den här bilen la jag ut på Facebook. "Mid-summer 2012 according to Facebook". Ni vet, jag omgiven av 7 sååå snygga, trevliga och festglada killar!!!! Ni vet när alla skall visa upp hur braaaa allt är.
Men vi hade det faktiskt kanon kul. 
Men så här såg det ut på "riktigt". Det bara spöregnade och när det väl slutade regna så var hela tomten full av ilskan mygg. helt omöjligt att gå ut!
Johan är bara såååå bäst och så galet rolig, även utan flagga .-)) love u baby!!! Den här bilden är från Manolitos födelsedag förra sommaren!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar