söndag 26 maj 2013

Äntligen en man i huset .-)

Efter ett bröllop och en möhippa i studion var livet på topp:
Speciellt när jag visste att jag skulle ha både Casey och Rikard hemma :-))

Åh Rikard är ju värsta kocken (han har drivit restaurang i Mexico i flera år och kanske känner du igen honom från SoHo där han säsongs-jobbat några somrar) så maten blev så klart sååååå god!!!!!

Har massor av galna minnen från tiden i Borås med Mogge och Rikard.
När Rikard inte var hemma för att föda oss, så stod jag och Morgan helt handfallna.
Men those where the days.
Nu är Morgan mäster chef de la cuisine i Mexico och jag kan hyggligt koka gröt, laga pannkakor och göra världens godaste potatismos .-))

Så tack mina finaste för godaste middagen, Casey gjorde kladdkaka och jag fick sitta och vila mina leder, som vägrar sluta göra ont.
Men det gick ingen nöd på mig för jag hade ju bästa sällskapet samtidigt som jag fick söta sms från en ny maybe rising star :-))
Nästan hela min fina familj är nästan samlad!!
Inte vanligt att ha en Casey hemma en lördag kväll :-)) Me like!!!
Vi knödde in oss i köket och åt (vardagsrummet är fortfarande en smärre katastrof efter garderobs-utrensingen FÖRRA helgen.. den tar liksom aldrig slut...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar