torsdag 2 maj 2013

Anna-Karin är senaste modellen!!

Trots 2,5 timme ofrivillig vakenhet i natt, gick det ju inte att vara trött när klockan ringde kl 07.00
För solen sken och termometern visade 20 grader :-)))))
Lycka tänkte jag.
Innan jag inser att termometern solat sig. Varje morgon är det samma visa.
Jag kastar mig upp för att kolla termometern, blir lika glad varje gång den är en bit över 15 grader +. Tills jag inser att termometern skulle suttit i skuggan, för att det skall bli en korrekt temperatur.
Men och andra sidan, så är jag väldigt lycklig några sekunder, innan jag inser hur kallt det egentligen är!

Tack Knna-Karin som kom farande från Nol.
Hit till studion, för att vara skallig modell. I sällskap var supersöta, äldsta dottern.
Åh kolla här, peruktipsen haglar.
Hur man kan göra sin egna perukställning :-)
Skäms lite när jag ser Anna-Karins fina uppfinning. Min uppfinning består i att hitta ett dörrhandtag som inte används :-)) Så att jag kan hänga peruken där :-)
Kolla, det ser som sommar!!!!
Morgonpigg unge :-) love u
Anna-karin visar sin uppfinning!!
Respekt säger jag!!
Superösta Isabelle med mamma-modellen Anna- Karin. Tack för att ni var med idag!!



2 kommentarer:

  1. Åhh vilken bra och härlig och kämparglöds bra blogg du har ,klickar in ett par gånger i veckan, nja varje dag :-)
    Bor du nära restaurangen Svarta Oliver, det ser ut så, om inte annat så tycker jag dom har jättegod mat men det var längesedan jag var där heja dig du e bäst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ev!
      Tack så mycket.
      Vd kul att du gillar den!!
      Stämmer, bor ett par våningar över den restaurangen!!
      (men ett litet tips bara, det är nya ägare nu och de har blivit bötfällda flera gånger för att hygienen har varit för dålig :(
      Men innan var den bra, när den var grekisk på riktigt :-))

      Radera