lördag 18 maj 2013

Göteborgsvarvet!!!!

Sovit gott, lederna håller sig tysta och så fick jag bästa frukosten av mina älsklingar Ellie och Casey.
Bästa förutsättningarna!!!
Känner mig som en vattenbuffel (Katarinas uttryck :-)) efter att jag druckit vatten konstant sedan igår lunch.
Skall bli såååå spännande att springa. Lite nervös.
För min mentala inställning och vilja matchar dåligt med min cellgifts-form :-) En galen kombination liksom.
Vädret bekymrar mig inte så mycket. Hellre värme än kyla.
Mer orolig att jag kommer ta ut mig :-)
För är viljan stark men kroppen vek så kan det gå lite hur som helst :-)))
Men jag vet att många tycker det är en prestation bara att jag startar, andra om jag bara tar mig i mål.
Så att sätta upp en tid, som jag inte kan hålla? Jag låter bli.
Men det är klart, känns det bra så skall jag springa som vinden. Åh jag har ju lite tider i huvudet :-)))

Och peruken är fast klistrad, och peruken på pressad så att inga olyckor händer :-))

Och lova att heja, ropa och vissla på alla mina tjejer som springer i den nya tröjan.
För de har alla på något sätt gjort skillnad. Eller varit med om en tuff resa!!
Vi är alla vinnare idag, vi som står i startfållan!! Och alla i publiken som skall heja fram oss.

Så gör man en prestation måste man ju fira, och det skall vi göra med skumpa och rosé efter målgången. Kom gärna förbi!!! Vi sitter nog i slänten där man kommer ut när man sprungit klart. Annars finns jag på min mobil.

Ha en fin dag alla fina!!!
Jag är super taggad!!!
Startgrupp 5 där hittar ni mig :-)) Och Katarina och Marie,
Så här ser den ut!!! Så nöjd:-)
Mycket vatten blir det :-) Och galna brorsan med sin Anna som sprang varvet i går kväll kl 20.00
Jag är såååååå impad!!!!! Men lite galet :-))))



4 kommentarer:

  1. Såg sån tröja igår och visste inte då "storyn" bakom!

    Bra prestation i dubbel bemärkelse, och en bra förebild för andra som drabbats eller drabbas. Man kan mer än man tror :)

    Får man fråga vad det blev för tid igår, om än rätt ovidkommande i sammahanget...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul om du såg någon av oss 4 som sprang i den!!!!
      Tack!!!
      Tiden blev 2:06 såååååå nöjd med tanke på hur året sett ut :-))
      kram

      Radera
  2. Vilket fint repotage i Expressen Cecilia! Blev allt lite tåröggd- så fint beskrivet vilken kämpe du är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina fina Annette!!!
      Min "riktiga" modell :-))
      rkam kram

      Radera