tisdag 28 maj 2013

Insamlingen startar nuuuuu!

Idag startar insamlingen till Cancerfonden!
Skall givetvis skaffa en insamlingssida på cancerfonden.se så att ni också kan hjälpa till kära vänner!
Men givetvis så får ni gärna bidra med att köpa t-shirten eller mössan som finns på webb-shopen fuckcancerandrun.com !!!
En kan inte göra allt, men många kan göra skillnad.

Några som gjorde skillnad idag var Casey och Ellen som skänkte 10% av sin lön till Cancerfonden!!!
På sitt egna initiativ.
Hedervärt kanske jag inte få skriva, när det gäller min egna dotter :-))
Men ni som har tonårsdöttrar, vet hur gärna de vill tjäna egna pengar, för att sedan bränna dem på massa galna upptåg!  :-))))))

Så let the insamling börja !!!!
Mitt bidrag idag blev 70:- !!

Tjejerna städade, diskade och rensade för glatta livet i studion! Så nice!!
Vi kände oss rätt coola! I´M THE BÅÅÅSSS, liksom :-))
-Vi är ju inte precis dina uppassare, bara för att vi jobbar här, sa Casey när jag försökte få henne att koka 3:e koppen kaffe till mig. (men man kan ju alltid försöka, tänkte jag :-))
Ni glömmer väl inte av, att ni kan köpa mössan som jag har på mig, i webb-shopen!!
Fan va jag älskar de här tjejerna!!! Tack för en super mysig eftermiddag!!
Coolaste tjejerna idag!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar