måndag 27 maj 2013

Gör bloggen till en App på din iPhone!!!

Följ de enkla instruktionerna!
Om hur du förvandlar bloggen, till en app på din iPhone.
Så blir det enklare att besöka den. 
För ni glömmer väl inte bort att varje gång du går in på min blogg och kanske går in på någon utav reklamannonserna på sidan, så genererar det pengar, som jag skänker till Cancerfonden.
Vet inte hur många besökare man måste ha, (vi är redan uppe i 100 000!!!!)  innan man får någon ersättning, men skam den som ger sig :-))

Åh tack Sötaste Camilla, Casey och Ellen för det sötaste blogg-rejpen ever :-)) puss och tack och puss!

Åh tack sötaste Rickard för att jag fick fota av din nya snygga 5:a.
-Nej, så den halvnakna killen, som är skärm-släckare är inte min :-( Hahahahah :-))
Gå in på bloggen i din webbläsare.
Här bestämmer du om du vill dela den på Facebook eller Twittra om den. Men den skall ligga på "hemmaskärmen" för att hamna på ditt skrivbord som en app-ikon.
Vill du att bloggen skall hete vad den heter, trycker du bara på "lägg till". Eller vill du döpa den till "bästa bloggen" så får du ju jätte gärna göra det, bara du inte blandar ihop den med någon annan :-)))

Och nu har du bloggen nära tillhands. Tryck på appen/ikonen och du är inne på senaste inlägget.
Rätt cool teknik! Tack sötaste Annette Ibsén som tipsade mig :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar