söndag 12 maj 2013

Love is in the air!!!

Vi ligger i sängen Casey och jag. Nästan hela eftermiddagen.
Jag ligger och tänker på gårdagen och Casey Facebookar (tror jag :-))
Väldigt mysigt.
Igår var jag bjuden på bröllop. Nere i Skåne. Det var Gustavs mamma och pappa som gifte sig.
Gustav är ju bloggens maskot.
Det var så fint.
Vi var på Ängavallen i Vellinge. En enorm herrgård, med djur uppfödning och allt annat som hör en bondgård till. Dessutom var ALLT var ekologiskt.

Själva vigseln skedde utomhus, vid ankdammen.
Annica var så vacker och så söt och Fredrik stilig och stolt.
Gustav var så klart med!!!
Det var så mycket kärlek att hjärtat slog dubbal volter.
Vare sig det är ett bröllop jag jobbar på eller ett privat, så är bröllop väldigt stort. Och väldigt känslosamt.
För det blir så mycket kärlek. Så mycket värme och så mycket framtidstro.

Och är det ett bröllop där man känner brudparet, så blir känslorna dubbelt så starka och dubbelt så stora.
Det var ett av de vackraste bröllop jag någonsin varit på. Och jag, mina vänner har ju varit på väldigt många :-))
Men det går egentligen inte att jämföra bröllop, det är just det som är det fina :-))
För Karins bröllop och Claras hör också till de vackraste jag varit med på.

Så många vackra ord och många fina löften som jag hörde igår får en att tänka, och undra lite.
Hur vissa hittar sin soulmate, bara så där. Som vet att de vill dela allt.
Medan andra famlar i blindo.
För visst är det så, att vi är som bäst, när vi kan dela upplevelser med någon.
Med någon som man älskar och någon som älskar tillbaka.
När man träffar någon som vill en väl, som förstärker ens bästa sidor.
Som tycker om en för den man är och som man kan lita på. Som inte kränker och förminskar.
Och det måste ju inte vara en patner.
Men eftersom tankarna kom efter bröllopet, så var det ju en partner jag tänkte på i första hand :-))

Casey skall på äventyr och jag skall försöka dra mig ner till gymmet på mina ömma leder. För i morgon är det dags att springa Vårruset för första gången. Skall bli så spännande. Tack för att du knuffar igång mig Katarina!!!
Här ligger vi och myser, Casey med sin telefon och jag med hennes dator.
Så skönt när man inte måste "någonting" :-)) Och får göra ingenting i mysigastet sällskapet.
Sötaste Ellie var med, på Skype :-)) Puss sötaste!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar