tisdag 14 maj 2013

Mutar mig själv med lite löpning

CA125 provets papper har legat som ett dåligt samvete på bänken hemma.
Jag vet inte vad det är som gör att jag inte förmår mig åka upp till Sahlgrenska för att ta provet.
Jag är ändå så nyfiken på vad jag har för värde.
Eller är jag orolig, men att jag förtränger det?
Mitt besök hos Dr Marie är inplanerat till nästa tisdag, och då måste resultatet vara färdigt.
Så det var lite idag eller aldrig, men ändå inte :-))

Så jag mutade mig själv :-)
Med att jag fick springa upp till Blodprovscentralen. Och då kom jag äntligen iväg.
Träffade den sötaste och mest proffsiga blodprovs-sköterskan under hela min behandlingstid!
Hon stack mitt på underarmen, där ingen annan vill sticka. Och hon lyckades på första försöket.
Som sagt, lycka i Cancer-Branschen :-))

Tillbaka till studion där jag skulle få fotografera modell nr 15. Super söta Mia. (men jag vill ha fle!)

Nu är det lite snabb lunch och sedan upp till Dr. Magnus på Carlanderska för ett återbesök. Lite pirrigt.
Tack söta Mia för att du vill vara med!!!
Tjohoooo!!! Första mössan ute i public :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar