lördag 25 maj 2013

Twitter is da thing!!!

Hängde på ett e-handels event i veckan.
Roligaste gänget, tack för att jag fick vara med :-))

Och Julia Mjörnstedt föreläste om Ung Cancer.
Vilken fantastisk människa, så begåvad.
Julia pratade om Ung Cancer. Och om deras webb-butik som försörjer hela företaget med löner. Respekt. Och om sociala medier. Och om Twitter.
Hur nära man kan komma politiker och andra människor som vanligtvis är svåra att nå.
Så jag Twittrade att Julia var min nya idol. Och att jag gillar att hon sätter ord på mina tankar om Cancerfondens skrämsel propaganda.

Och -*poff*- så svarar Cancerfonden och undrar vad jag menar?????
My gåååd det funkar ju verkligen!!!
Så nu har vi värsta konversationen, jag, Julia och Cancerfonden.
Mitt inlägg....

Konversationen :-))
Mitt svar och Cancerfondens :-) Rätt coolt tycker jag!!



1 kommentar:

  1. Åh, älskade Julia! O i Ung cancers webshop och lager jobbar ju jag i. Så stolt!!!!

    SvaraRadera