måndag 6 maj 2013

Ellie is in da house (alltså på besök i Göteborg :-))

Jag vågade faktiskt inte ringa Panos, som jag lite kaxigt lovade igår.
Men jag mailade honom, och han ringde mig :-))))
Hur trevlig som helst, men också hur upptagen som helst.
Men vi skall höras av om några veckor och träffas, så att jag får presentera min idé :-))
Vote Panos for president !!!

Systeryster singlade äntligen ner i Göteborg. Och med den suveränt goda nyheten.
Att hon är antagen för en intervju på sin drömutbildning. Och jag vet att hon kommer att sätta hela grejen.
För hon är smart, begåvad, ambitiös och fantastiskt talangfull. Jag är sååååå stolt över henne.
Och det här förtjänar hon verkligen!!!!

Och har man något att fira i den här familjen, så firar man :-))
Åh då är ju får favorit restaurang Caleo, vårt förstahandsval.
Förutom att det är vår kvarterskrog och de alltid serverar god mat, så är stämningen alltid välkomnande.
Så där som man vill att varje krog skall vara, men sällan är. Här i Sverige.

Mindre ont i lederna idag :-)))) Tjohoooooooo!!!!!
Jag gör små glädje skutt i Cancer-Branchen!!!
Mina finaste tjejer. Jag älskar er så hjärtat blir helt fullt!!! Tack för att ni finns i mitt liv!!!
Bästa servitrisen ever, vår favvo-tjej; Pernilla. Klart hon hängde med på Fuck Cancer!!!!
Och när man börjar prata, så hittar man helt oväntat en syster i servisen. En cancer-syster. Johanna fick cancer första gången när hon var 19 år. Och fick ett återfall 9 år senare. Men nu är prognoserna goda, för strålningen tog allt. Sötaste Johanna, med vackraste leendet. Måste även har starkaste psyket gissar jag. Kärlek och styrka till dig. Även om vi skrattar på bilden, så menar vi allvar. FUCK CANCER!!!!!




2 kommentarer: