tisdag 21 maj 2013

Peruk tips #6

Alltså, hur gör man nu?
Håret börjar växa (sakta, sakta) och det är ju bra. Men nu går jag tydligen in i nästa peruk-fas?
Den där fasen, där man har lite hår, men ändå ser ut som en naken hund.
För man kan inte riktigt avgöra om det är en akt av en känslokall militant flata som vill göra ett statment :-) eller en vanlig cancerfrilla på utväxt.
Jag tycker att det är såååå oklädsamt på mig. (på bild kan det se ganska coolt ut, men bara där!!! :-)). 
För håret är förvisso tjockt. Men grått och vägrar att forma sig. Det ligger slickat längst med huvudet. Ja, som en naken hund.
Om jag kände att jag inte ville visa mig utan peruk innan, så är det nästan ännu viktigare nu att täcka den här frillan. 
Det sticker fram små fjun....  Det ser såååå ovärdigt ut.
Och jag kan ju inte ha håret hängande i ansiktet hela dagen, så jag fick en idé :-))
Kanske lugg is da shiit :-)))
Eller så får det bli mössa 24/7



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar