fredag 10 maj 2013

BAD WIG DAY-mössorna har äntligen kommit!!!!!!

Kommer ni ihåg mannen som verbalt attackerade mig för att jag bar mössa inomhus?
Förkortad version;
Jag och Casey skulle äta lunch och min peruk hade en dålig dag. Och jag själv var lite halv-vek.
Då kommenterar mannen vid grannbordet min, i hans ögon, ouppfostrade stil.
Som bestod i att jag bar mössa. Det retade honom och hans fru så till den milda grad, att han var tvungen att göra narr av mig. Inför min dotter och resten av restaurangen.
Som tur hade jag ganska bra svar på tal. För söta Annette hade råkat ut för samma sak veckan innan. Annars tror jag aldrig, att jag funnit mig så snabbt.
Jag förklarade för honom att jag bar peruk.
Han bleknade sakta men tystnade tvärt :-)))

Och min lite luddiga tanke om att jag skulle tillverka och sälja BAD WIG DAY- mössor (istället för BAD HAIR DAY-mössor), blev med ens glasklar.
Och idag fick jag min första sändning.
Och för er som varit observanta så ser ni att jag även startat en webb-shop!!!!

Så gå in och köp!!!
80% av vinsten går oavkortat till Cancerfonden.

Så hjälp till i kampen mot fördomar och cancer, genom att köpa en mössa eller två!!
Lagom till Göteborgsvarvet kommer vi också att sälja träning/funktions-tröjor md trycket "FUCK CANCER AND RUN!!!
Kommer också att finnas som vanlig t-shirt också!

Ni får gärna dela det här inlägget på Facebook och andra socialamedier.
För tillsammans skall vi göra skillnad!!!!

Så här glad blev jag när mössorna kom. Jag är jätte stolt. Och mössorna är jätte sköna.
Man behöver faktiskt inte ha peruk för att få använda dem :-))) !!
Trycket blev så bra!!! Jag är stolt att jag vågade. Kanske har jag som vanligt inte riktigt reflekterat över vad jag satt igång. Mer än att jag vill göra skillnad. Med glimten i ögat :-)) Måste ju erkänna att det är lite nervöst också. Jag har aldrig gjort något sådant här förut...  Ett xtra sort tack till fina Stefano på Jetshop!!!!



2 kommentarer:

  1. Snyggt Cecilia! Jag ska absolut handla, men jag väntar på tröjjorna och tar allt samtidigt! KRAM, KRAM

    SvaraRadera