tisdag 30 april 2013

Mina lungor är rena!!!!!!

Dr. Marie från Onkologen ringde mig i morse.
Mina lungor har inga spår av vare sig cancer eller lunginflammation!!!!!!!
Tack Marie!!!
Åh hon tyckte inte att jag behövde oroa mig, för cancer i magen heller :-))))
Men hon besvarade min frågor med största tålamod. Och jag var välkommen att ringa direkt till henne (!!!) om det inte blev bättre!!!
Det känns redan bättre. Bara vetskapen att man kan ringa, invaggar mig i en (kanske falsk- men skit samma :-)) trygghet.

En snabb fika med sötaste "obevekligaste" lillasyster yster. Vi pratade utställning, den om oss skalliga. Och hon är inte förhandlingsbar. På ett bra sätt :-)). Berättar mer senare :-)) Men hon är bäst!!!

Pussade snabbt "hej-då" på två  piffiga tonårsflickor som skulle på galej i skärgården :-)
Mina förmanande ord om att det finns en morgondag fick svagt gehör! Puss på dig Casey!

Sådan tur att sötaste Maggan ringde och föreslog ett glas skumpa efter jobbet idag. Rena lungor är ju inte givet om man hänger för länge i Cancer-Branschen :-))
Så det måste ju firas.
Här under finns ett par... rena, friska cancer-fria lungor!!!! Tjohoooo!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar