tisdag 16 april 2013

Vilken dag - Stockholm i mitt hjärta

Måste hålla med om att Stockholm har ett helt annat tempo än vi utsocknes :-)
Åh så är ju avstånden något längre...
Om ni visste hur mycket jag gått idag. Trots att söta Katharina varnade mig :-)
Levererade bröllops album till underbart brudpar. 1 timma med Rosie, psykologen från Cancer-Retreatet. 
Tänkte att det var lika bra att boka in henne när jag ändå hade känslan där i Skåne. Så nu skall jag träffa henne varje gång jag är i Stockholm. (Och det skall bli ofta om Katharina får bestämma :-)

För hon svepte in som en vacker vårvind på hotellet och nu när dagen närmar sig sitt slut skall vi ut och äta.
Fotade ju också på fantastiskt välorganiserade gyncancerdagen, på Mosebacke. Men mer om det i morgon. (Åh jag träffade fantastiskt vackra, roliga och söta Amelia Adamo)
För nu skall jag slänga cancer-tankarna i ett hörn och gå ut på galej :-))
(Cancerdagen väckte ju en och annan tanke)

Puss till Casey och Ellie :-))
I taxi runt hela stan, när jag väl insåg hur långt det var mellan Humlegården och Moseback. Tack Katharina!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar