torsdag 25 april 2013

Gustav was in da studio :-)

Glömde ju berätta att bloggens maskot Gustav var här och hälsade på.
Han var inte det minsta imponerad av att han var center-of-attention, här i studion :-)))
Men så länge jag stod bakom kameran, på behörigt avstånd, så log han så fint!!!

Sov 10 timmar i natt (nästan non-stop) så idag känner jag mig sååååå stark !!!!
Säger bara, se upp Katharina och Marie :-)
Klockan 09.00 i Skatås i morgonbitti skall jag springa som vinden, med all min nyvunna energi. 
Ni också!!!!

Besökte min suveräne revisor. Han är helt fantastisk. 
Åh då menar jag inte fantastisk för att var revisor :-))) 
Nej, fantastisk för att vara människa. Under hela min behandling gjorde han min bokföring utan kostnad!!!!!!! Respekt. TACK!

På lördag kommer ett reportage om mig och projektet. I Borås Tidning.
Åh jag har bokat in flera nya tjejer idag.  
Men.... jag vill allt ha några till!!! Så ring 0708- 12 34 34 eller maila fotografecilia@gmail.com om ni vill vara med!!

Njut av solen!!
Är han inte såååååååå söööööt!!!
Han är har nog inte till fullo förstått att han är bloggens maskot :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar