tisdag 23 april 2013

Intervju med Borås Tidning står på agendan idag!

Himmel va många nya läsare det kom igår :-))
Lördagens uppslag i Expressen genererade typ 1 läsare.
Men å andra sidan så stod bloggadressen med hela http:// skit jobbigt att läsa och dessutom var /trixoch fix.... inskrivet.
Finns inte en människa i hela världen som orkar komma ihåg den långa adressen :-))
Och så kallade de bloggen för "hemsida".
Eller så är det kanske så, att saker och ting måste vara klickbara, för att man skall orka gå vidare.
Vad vet jag :- ) Vilket som, välkomna hit alla nya läsare.

Och glöm inte bort att dela och sprida bloggen.
För varje gång du går in på sidan så genererar det reklam intäkter som jag skänker till Cancerfonden. För forskningen räddar liv.
Och jag lovar, det behövs många, många, många läsare för att det skall bli något :-))
Så lova att komma tillbaka.

Igår fick jag en av de roligaste födelsedags-kalas inbjudan jag någonsin fått.
Sju maskinskrivna A4 sidor!!!!
Hur kul idé som helst, alltså på riktigt.
Och jag fick den. Jag. Inte för att jag hänger med någon speciell snubbe (hänger ju inte med någon just nu, tyvärr, eller? :-)) Utan för att jag är jag. Väldigt fint. TACK!!!
Åh så skrev han att han inte vill ha saker, att han redan har allt.
Typ dubbla elvispar och för många konstiga skålar (min tolkning :-) och redan fått ett hajdyk och luftballongsresa.
Been there, done that som han uttryckte det. (jag tror han är lite rädd för hajar faktiskt)
Men det fina med det här fördwledagsbarnet/mannen är att han vill, att man i stället skänker presenten till en välgörenhetsorganisation. Och motiverar varför. Visst var det fint, så säg?

Och idag kommer Borås Tidning på besök för att göra ett reportage. Tur att jag sov ganska gott och att peruken är nytvättad :-))
Tre av min modeller till utställningen är ju från Borås.
Rätt kaxig inbjudan :-)) Skall bli så kul!!!! Klart jag kommer :-))
Jag kommer aldrig kunna säga att "jag har allt". Jag har mer thesilar än tallrikar :-))
Men jag har en liten idé. För jag vill vara väldigt nöjd, med hur jag har det. Trots att jag och Kajsaclara och Ellie aldrig fick den där storfamiljen jag drömt om. Så om jag låtit de där traditionella 12 tallrikar, 12 skålar, 12 assietter titta ner på mig så fort jag öppnade köksskåpet. Så skulle alla oanvända, understa, dammiga tallrikar bli en ständig påminnelse om något som aldrig blev. Så därför har jag valt, medvetet att bara ha max 6 av varje köks/mat grej/porslin.
Ser ni påsarna under ögonen??? Åh Göteborgsvarvet är så nära, så nära... Hur kommer det att gå??
Kanon så klart, vi kommer att flyga fram - NOT :-)) Men vad gör man inte för en medalj, en banan och en Kexchoklad :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar