torsdag 18 april 2013

Katharina och jag gör Stureplan väldigt osäkert :-))

Som sagt, när Gyncancerdagen var över, snurrade ju en och annan tanke i mitt huvud.
Om cancer, om döden. Om att jag haft en sådan tur.
Att jag undkom döden med några millimeter. Tack än en gång, fantastiska dr. Magnus Haeger på Carlanderska sjukhuset.
Tack för att du räddade mitt liv!!!!!!!

Så vi bestämde att vi lämnar cancer-tankarna i ett hörn och ge oss ut på galej. Och det blev det. Sannerligen. Vi åt på nyöppnade Taverna Brillo, på Sturegatan. Super mysig krog. Och väldigt skön stämning. Men oj, vad dålig mat. Tur att vinet var gott :-)
Vi pratade, skrattade och pratade. Katahrina är en kopia av mig (men med äggstockar :-)) en själsfrände. En syster. Så upptågen har inget slut och galenskapen ingen begränsning. Sååååå befriande. För Katharina är en riktig city-snäcka. Cool, snygg och totalt orädd. Och jag hänger gärna på, så klart!
Efter middag så var det O baren på Stureplan som gällde. Efterfesten för filmen Efterfesten :-))
Galet, galet och galet.
Vi festade loss med småkillarna som spelar huvudrollerna och deras söta entourage. Och Katharina försökte lära dem göra Fuck Cancer :-))

Sedan dök super coola skådespelaren Magnus Krepper upp med sin wing-man, Jan Mybrand, (ni vet han som spelar den där porr-fluktaren i filmen Änglagård :-))
Kan inte påstå att jag kunde pointa något utav dem, men city-snäckan Katharina visste så klart.
Star-struck eller inte, vi hade i alla fall hur kul som helst i deras sällskap!! Och de i vårt :-))
Vi stängde varenda ställe på Stureplan (det är ju inte så svårt, med tanke på hur många som är öppna en tisdag :-)) Men när vi stängde sista stället var det definitivt dags att gå hem, för då började det ljusna ute. My gåååd.
Söta Jan fick lite bakläxa på Fuck Cancer gesten :-)) Magnus satte den på första försöket! Bra jobbat!! :-))
Tack grabbar för en grym kväll i ert sällskap. Bästa fotografen här, var Katahrina.
Går väl så där, med att lära Stockholm göra Fuck Cancer :-))
Nytt försök och nu gick det ju genast mycket bättre :-)) NOT
Som sagt galet och roligt och massor av söta gossar som får en att glömma cancer-tankar :-))))!!!!!
En av huvudrolls innehavarna i filmen Efterfesten. Jo, jag hade iallafall kul :-)) Heheheh
Katharina leker papparazzi när jag håller hov .-))
Nu har vi även lärt Stockholm att göra Fuck Cancer!
Klockan är väldigt mycket här men nattmössan är på och  sängen väntar. Tack för en galet rolig kväll Katharina. Varför skall det vara så svårt för er Stockholmare att göra Fuck Cancer? :-)) Men vad gör väl det, när du kan prata nästan felfri Göteborgska :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar