torsdag 11 april 2013

Jag längtar hem!!!!

En omtumlande dag, minst sagt.
För mitt stackars inre :-)

Himmel vad mycket tankar som kan simma genom huvudet och vad många tårar som bara kommer.
Så dagen var tvungen att avslutas med en galen löptur över Brösarps åkrar.
Sedan somnade jag med kläderna på och vaknade nu :-))

Kommer att bli sorgligt att skiljas åt från alla dessa fantastiska människor i morgon. Men väldigt skönt att få komma hem till Casey och att få sova i min egen sköna säng, med min egna sköna kudde :-))

Och fredag kommer att bli väldigt spännande. För då skall jag fota och bli fotad :-)) Åter kommer så klart!!!
Sov gott alla ni som kan :-)
På väg ned mot stranden igår. Den liger cirka 5 km. härifrån. Väldigt vackert, men väldigt blåsigt!!
I vänstra flygeln, längst ner i vänstra hörnet bodde jag!
Och det här är min utsikt! Ni ser vad snö som ligger kvar.
Så här gulligt är det på nästan hela stället.

Väldigt, väldigt god mat, men lite för lite :-)) Känns lite som en bantningskur. För även om jag skall sluta med pannkakor och sylt och grädde så är ju mättnads känslan, en väldigt behaglig känsla .-)))
Bara lite fint :-))
Minns inte vad den heter, men nog ser det ut som ett vårtecken. Trots snön och isande vindar!
Ett träd uppe på en av kullarna som jag sprang på, som en galning igår kväll :-))








1 kommentar:

  1. Härliga Cecilia!
    Du ger sån livskraft. Va skönt att du fick åka iväg och släppa ut lite tårar och sorg. Skönt att bli av med lite "last".

    Jag har min sorg hårt bakom lås och bom. Den skulle behöva ut! Kanske det här är modellen...

    Kram

    L

    SvaraRadera