torsdag 18 april 2013

Stockholm på natten, Västerås på dagen :-)

Lite små trötta idag. Men på ett strålande humör.
Katharina begav sig till jobbet och jag packade utrustningen för att bege mig till Annette i Västerås.
Annette är fotografen jag skrev om. Hon som fick cancer och går på cellgifter. Och som har tappat håret. Och som skall vara med i mitt projekt. (men jag vill fortfarande ha fler modeller, glöm inte det!!!)

Hon är porträttfotograf precis som jag och driver världens snyggaste studio, Porträttstudion, ihop med super söta Annie. Snacka om att vi fotade. Tre fotografer på liten yta = många bilder.
Och vi fnissade och vi pratade peruker.
Studions granne är  frisersalongen Salong Unik som drivs av stört sköna Anki Bergkvist. Och bara för att Annette tappade håret har hon bestämt sig för att engagera sig, i peruk-branschen :-))
Vilken tur hon har lilla Annette. Så nu kan du handla peruker där. Anki skall jobba med ett norskt märke. Jag kan verkligen rekommendera henne!!
Dessutom så berättade hon att hon som första ställe skall börja med en ny extension som man kan tejpa i håret när det bara är 3 cm långt!!!! Låter lite för bra för att vara sant, säger en luttrad extension-junkie som jag :-))
Men gissa var jag befinner mig när mitt hår är 3 cm. och 1 mm? Hos .... I Västerås så klart. För jag måste ju prova!!!!
Vad tycks? :-)))
Här är vi, som vanligt. Finn två fel. På bilden över alltså :-))

Sötnosar!!!
Hmmm, har man inte peruk får man trixa lite extra med håret .-))
En super rolig eftermiddag i Västerås!!
Peruken på sniskan men lika glad för det!!
Jag säger ju det. Fotografer är ett fnissigt släkte .-))
Fantastiska Patrik som är med på Annettes cancer resa till 110%. Var finns min Patrik:-))
Ps. Min hand i högra hörnet. Tänkte att ingen skulle märka att jag tog mer glass och bär när äkta makarna Ibsén fotade varandra. Got u :-))
Min fina kollega. Och en fantastisk fotograf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar