måndag 29 april 2013

Maria dansade in i studion!!!

Vilken glädje, vilket tempo det blev i studion när Maria klev in.
Min 10:e skalliga modell.
(Jag vet att det låter lite brutalt. Men det är brutalt att vara skallig. Så tillsvidare, tills något bättre namn har uppfunnits så är det "skalliga modeller" som gäller :-) Men det är sagt med mycket, mycket kärlek!!!

Vi fotade, dansade och pratade.

Redigerade lite balett-bilder från i söndags och sedan var arbetsdagen slut :-))

Ringde Sahlgrenska för en återbesökstid. Den 22:a får jag träffa Marie.
Åh då var det ändå ett återbesök...
Skall erkänna att jag har nog blivit lite nojjig.
Med mitt sunda förnuft, vet ju, att jag inte har fått tillbaka cancern.
Men jag kan fan inte sluta tänka, på att min svullna mage kan bero på ny cancer...
Åh då är nästa fråga. Jag som är totalt onojjig i vanliga fall. Skall det här bli mitt nya liv?
Att nojja för minsta lilla. Jag vägrar.
Jag vill ju, som jag sagt så många gånger innan. Bara vara mig själv.
Som innan cancern.
Vet inte varför jag nojjar på min mage. Men den är svullen och den vägrar bli platt och vanlig.
Jag hatar inte min mage, så klart. Men jag hatar det faktum att den ser helt annorlunda ut och känns helt annorlunda.
Och jag känner min kropp, jag vet hur den känns. Hur den reagerar. På löpning. På allergi. På astman. Men inte på cancer, uppenbarligen :-))
Men som sagt, ingen idé att oroa sig för något man inte just nu kan påverka. (Men det var nog därför mitt depp-inlägg i lördagskväll dök upp från tomma intet..)

Hade världens mysigaste fika med Casey på Espresso House på Vasaplatsen. En vända på Hemköp och sedan hem och laga mat.
Vi åt framför Tv´n :-))
Fina, fina söta Maria efter sin solo-dans. Vilken tjej!!! 
Älsklings ungen!!! Bara Ellie som saknas!!!
Kolla den här korven!!!! Hur kul namn som helst. Kanske någon som känner att de behöver fylla på snäll förrådet, så är kanske detta ett enklare sätt att få god Karma :-)))
Åh en bild med söta mammamarianne :-))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar